duminică, 8 aprilie 2007

Minuni...

ASTAZI este PASTELE 2007.
MINUNEA Invierii.
Poti crede sau nu, ideea nemuririi este tulburatoare!
ASTEPTARE a disparut!
Ce sa astepti…daca totul e vesnic!
Miracolele omenesti… miracolele mele!
La acest popas al vietii imi scormonesc sacul amintirilor, aducand la lumina gandurilor, podoabele primite mai de mult, sau mai de curand… si adesea uitate!
Viata primita si data!
Dragostea fara de care aceasta scantee nu s-ar aprinde nicicand…
Copilaria - esenta vietii…
Spulberarea Imperiului Rosu .
Caderea comunismului, ce-a otravit viata bunilor si parintilor mei iubiti facandu-I sa moara in desnadejde.
Intrarea Romaniei in NATO .
Venirea (la propiu) a Americanilor.
Tata imi promitea in copilarie ca la venire lor, imi va inalta cel mai frumos zmeu!
De ce n-ai mai zabovit putin tata!
Intrarea Romaniei in Uniunea Europeana...
Intoarcera noastra dupa o pribegie de 1700 de ani !
Am prins sfarsitul unui secol si a unui mileniu.
Am sorbit din plin amaraciunea lor.
Am primit la urma si impartasania sperantei.
Doamne, nemernic sunt si m-ai ingaduit totusi!

Niciun comentariu: